joi, aprilie 07, 2011

Oana Zavoranu s-a impacat cu mama ei!

Rasturnare incredibila de situatie! Dupa ce a inceput sa faca marturisiri dureroase din viata sa in cadrul emisiunii 'Un Show Pacatos' Oana Zavoranu a fost surprinsa de Dan Capatos: mama sa a venit in platou si cele doua s-au imbratisat si au inceput sa planga.
Ii spun mamei mele sa ma ierte pentru toate greselile, indiferent de ce-am gresit ramane mama mea, eu una n-am s-o mai jignesc niciodata, am s-o las sa se poarte cum crede.



Am inteles astazi ca averea ti-o faci singur. ", a spus Oana Zavoranu.
La randul sau, si mama Oanei a marturist cat de mult i-a lipsit fiica sa: "Din sufletul meu Oana n-a plecat nicio secunda. Nu intamplator am fost din usa in usa la toate televiziunile, n-am facut-o din interes ci din disperare ca o gramada de ani mi-am pierdut copilul. Nici nu stiu ei cat de buna esti si cat de suflet bun ai ca doar la pieptul meu ai crescut. Devenisesi parca posedata de diavol. Mama intotdeauna e mama", a declarat Mariana Zavoranu.

Zavo a marturisit ca astazi a avut o intalnire cu o persoana care a facut-o sa inteleaga cat de mult a gresit in relatia cu mama sa si cat de distrugator este orgoliul sau. Astfel, Oana a hotarat sa-si indrepte greselile, atat cat poate, fata de mai multe persoane care i-au fost odata apropiate.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money