joi, aprilie 07, 2011

De ce blog ?

De ce blog si nu .... altceva ? Si prietenii ma intreaba... De ce ai blog si nu joci fotbal, sau De ce ai blog si nu faci sport, De ce ai blog si castigi ceva din el ?

Totul a inceput in toamna-iarna lui 2010, aveam un site deschis prin martie 2010 pentru orasul meu Botosani, si am zis ca acolo nu pot sa imi impart ideile si trairile cu multa lume, caci ceea ce poti scrie pe acel site este "limitat" nu pot folosi cine stie ce cuvinte sau expresii caci este un site de stiri.




In fine nu asta va intereseaza...

Ideea de blog mi-a venit cand scriam pe site-ul meu un articol despre o stire mondena si nu prea puteam sa folosesc cuvintele care imi place mie sa le folosesc. Sa critic, sa scriu mai pe intelesul tuturor si sa fiu explicit.

La inceput urmaream paginile din viata lui Blogatu si concursurile care le organizeaza acesta impreuna cu cea mai tare firma de hosting din RomaniaGsoftCentral si la care multi bloggeri ca mine si-au gasit rostul pe internet.

La inceput ca orice "copil" incepator dadeam copy/paste la articolele de pe alte site-uri crezand ca astfel voi ajunge undeva cu blogul dar m-am inselat. Cel mai bine e sa scrii ceea ce simti tu, ce crezi despre fiecare persoane pe care vrei sa o caracterizezi.

Unii isi deschid blogul pentru a face bani din el, dar eu NU l-am facut din acest motiv. Nu cred ca e asa de usor sa faci bani dintr-un simplu blog. Trebuie sa muncesti destul de mult, si sa ai rabdare pentru asta.

In concluzie, mi-am facut blog ca sa am un loc unde sa imi scriu propriile gandiri si trairi, un loc unde sa pot sa am prietenii alaturi de mine, sa fiu util celorlalte persoane prin cunostiintele pe care le am si sa ii ajut unde pot.

Cu acest post sper sa fiu in cei trei castigatori ai acestui Concurs!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money