marți, noiembrie 02, 2010

Cele 10 porunci ale cocalarilor

1.Bai,eu de obicei nu stau pe mess ca n-am timp dar acu’ sunt pe-acasa ca am MASINA in service. (Atentie! Daca ea e nesimtita si nu intreaba ce marca, fa tu o pauza apoi spune-i “Scuze vorbeam cu un prieten de la Porsche sa vad cat e distributia la BMW…)

2.Nu mai suport relatiile pasagere. Vreau sa ma asez un pic… (“pe pat si tu deasupra mea”)

3.Romantismul a devenit perimat.Iar noi cei care inca mai vrem sa vedem un rasarit de soare suntem pusi la zid. (“Mama cat te-as fu..e!”)



4.Am terminat azi o carte foarte buna.Daca vrei ti-o dau si tie! (“Unde dracu’ am pus Cancanu’ ala ma?!)

5.Tu crezi in dragoste la prima vedere? (“Te fu..i din prima noapte?”)

6.Il cunosc pe Bendeac de la Mondenii! yahoo smiley TOP 10 REPLICI DE AGATAT PITZIPOANCE PE INTERNET (GHID PENTRU COCALARI)

7.Am un prieten care aduce parfumuri din Italia.Te intereseaza? (“De cate ori te fu…i pentru un Xavier Laurent la 50 ml facut pe vapor?”)

8.Sunt un tip foarte sensibil.Am plans la Titanic. (“La ce ora au zis astia ca e gala aia K1?…”)

9.Eu ador copiii! (“Cumperi tu prezervativele!”)

10.Sunt Bendeac de la Mondenii!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money